ایران پس از انقلاب گام های بلندی در جهت اقتدار در جهان برداشته است
نوشته شده توسط : devojke

'محمدرضا كشاورز زاده'در مراسم جشن سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی كه با حضور دیپلمات ها، روسای ارگان های دولتی و كلیه خانواده های ایرانیان مقیم این كشور به اهتمام رایزنی فرهنگی و سفارت ایران برگزار شد، افزود: كشورمان در این مدت توفیقات و پیشرفت های متعددی را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی در داخل و خارج بدست آورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به اعتراف بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران امور سیاسی دنیا، مردمی ترین انقلاب تاریخ معاصر جهان است و امروزه در عرصه سیاست خارجی شاهد دوران عزتمندی آن در عرصه های مختلف جهانی هستیم.

سفیر كشورمان ادامه داد: ارتقا توان كشور سبب شده كه ایران امروز نقش اساسی و تعیین كننده ای در معادلات بین المللی داشته باشد به طوری كه این موضوع قدرت های زورگو و استعمارگر را عاجز و درمانده كرده است.

وی با بیان آنكه ایران، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های مختلف آمریكا و هم پیمانانش، تحقق اهداف خود را تاكنون با موفقیت پشت سرگذاشته ، گفت: گسترش موج بیداری اسلامی در كشورهای مختلف جهان نیز تحت تاثیر انقلاب اسلامی و كارآمدی ایران است.

كشاورز زاده با اشاره به روند روبه رشد روابط دو جانبه ایران و ازبكستان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، ابراز امیدواری كرد با توجه به موقعیت استراتژیك و تعیین كننده دو كشور در تامین امنیت و ثبات منطقه، زمینه بكارگیری بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود فراهم شود.

این دیپلمات ایرانی گفت: با توسعه مناسبات دو جانبه در آینده نزدیك می توان امنیت و ثبات كشورهای منطقه را بدون حضور كشورهای بیگانه تامین كرد.

آساق**ش.ع**1558





:: برچسب‌ها: چشم انداز , موسیقی , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: